dinsdag 26 augustus 2014

Kringloopwinkel

Gister was het weer maandag.
Eerst de kids allemaal naar school. Manlief werkt dan thuis en zorgt smiddags voor de boterham.
Ideaal. Zo kan ik toch een dagje even wat anders doen dan de hele week thuis bij de kids zijn.
Op maandag werk ik dan ook als vrijwilliger in een kringloopwinkel in het naastgelegen dorp.
Heerlijk is dat. Na 5 jaar de speelgoedafdeling voorzien te hebben van speelgoed was het tijd voor iets anders. De kinderkleding was altijd al een onder geschoven kindje waar weinig tijd en aandacht voor was. Dat vond ik een leuke uitdaging en met succes.
Elke week weer hang ik de boel vol en elke maandag er op is het vak bij binnenkomst weer een heel stuk leger dan hoe ik het had achter gelaten. Uitzoeken, prijzen, lekker kletsen met mijn mede vrijwilligers, ik hou er van.
Na het gedane werk natuurlijk wel even een rondje lopen door de winkel op zoek naar leuke snuisterijen.
Vandaag een leuke duoverpakking sunlight zeep gescoord!
te leuk.... Verder een rugtas voor dochterlief. Ze ging steeds naar de peuterspeelzaal met de oude (inclusief gaten) tas met leger print van onze jongste zoon. Nu dan een een echte meisjes rugtas met bloementjes en roesjes.
Na een heerlijke dag wat anders ook weer heerlijk om naar huis te gaan en een kop thee te kunnen zetten voor de kids die zo uit school komen....

liefs Zus en Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....