dinsdag 12 augustus 2014

Nieuwe vloer is een feit

Zo die ligt!
De vloer is al voor de vakantie gelegd, maar er waren 2 planken in gegaan met een fabrieksfout dus we konden nog niets inrichten of op de goede plek neerzetten.
Gister was het eindelijk zover en na een ruim uur klussen van de mannen lag mijn nieuwe vloertje er zeer strak in!
Wat heerlijk ik kon eindelijk beginnen met inrichten, terugzetten, inruimen en decoreren....

Wat heerlijk zeg....
Eerst maar even langs de Riviera Maison winkel voor ideetjes op doen en een paar woonbladen doorspitten. (oude woonbladen dat dan weer wel)

Heerlijk struinen, pinterest bekijken, ideetjes op doen...
Nachtje over slapen misschien.

Gelijk een goede manier om alles eens door je handen te laten glijden voordat t weer de kasten in verdwijnt.
Al heel wat vuilniszakken zijn er de deur uit.
zo dat ruimt op.
Ruimte in huis, ruimte in je hoofd, een beter begin na de vakantie is bijna niet denkbaar.


Nog 1 weekje en dan gaan de 2 oudste weer naar school toe.
Dan begint het gewone ritme weer.
Ook lekker moet ik zeggen hoor. Van de week alvast de wekker weer eens gaan zetten om vast te wennen aan dat onding! De jongens hebben er nog weinig zin in. Genieten nog lekker van het buiten spelen met vriendjes.

En ik ik pak de was gewoon weer op, en zoek nog even 2 dozen uit....

liefs Zus en Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....