dinsdag 2 september 2014

Labels zijn binnen en meetlint is zoek

Druk aan het zoeken de hele ochtend al. Gek word ik er van! Dat meetlint van mij is nergens te bekennen.
Maar nu net na het eten werd ik even gestoord in het zoeken door de post.
Blij verrast dat er al post binnen was van http://www.nominette.nl/ ....
Spannend....
Nou ze zijn zoals ik gehoopt had. Super blij er mee.
Nu kan ik eindelijk mijn vlaggenlijnen voorzien van mijn eigen naamlabel.



Ondertussen druk bezig met een andere liefde van mij.
Een vriendin van mijn zus en mij werkt als zendelinge in Thailand. ze werkt daar tegen de mensenhandel en begeleid meisjes, veelal nog erg jong, die bevrijd zijn uit de prostitutie. Mijn zus en ik mogen haar thuisfront hier in Nederland zijn en proberen via acties haar naam bekend te houden en maken.
Zaterdag mogen we weer op de jaarlijkse braderie staan in Aalsmeer om stroopwafels, kruimels en dit jaar voor het eerst ook woonaccessoires te verkopen. Zo hopen we naast naamsbekendheid ook weer wat geld bij elkaar te krijgen om haar zo financieel te steunen. Ze is afhankelijk van giften omdat ze dit werk vrijwillig doet.
Trots ben ik op haar en op haar gezin, en dankbaar dat ik een klein onderdeel mag zijn van haar mooie werk. meer info over Tinka en haar werk vind u op www.tinkahelpt.com

Voor de braderie zijn we dus druk in de weer met spullen uitzoeken, prijzen, klaarmaken, stroopwafels bestellen bij Markus & Markus. http://www.markus-waddinxveen.nl/
Langzaam valt alles weer op zijn plek. Spannend, maar we hebben er weer mega veel zin in en zijn er bijna klaar voor....


liefs Zus en Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....