woensdag 29 oktober 2014

Dag mama en de nieuwe Jente

De peuterspeelzaal van Onze kleine diva gaat verhuizen.
Nu staat het schooltje vlakbij de school van onze jongens. Ideaal. Lekker dichtbij, en als ik onze dochter uit school heb gehaald rijden we even langs school om de jongens op te halen. 
Dat gaat veranderen. Vanaf volgende week moeten we naar dorp fietsen voor schooltje. De locatie is een stuk groter en ook de groep word eens zo groot. Onze diva moet er erg aan wennen.
Afgelopen maandag zijn ze met de groep wezen "kijken" op de nieuwe locatie. Spannend allemaal. Vanaf maandag is het dan echt en zal ze naar de nieuwe locatie verhuizen.
Gister de laatste keer in haar oude schooltje. 
De laatste keer daar gedag zwaaien.....




Vandaag alvast wat afspraken in mijn nieuwe agenda en op de kalender schrijven.
Met een bak koffie....
Of zal ik toch de Jente openklappen. Nog geen letter in gelezen en hij ligt er al weer een paar dagen.
De Jente en het blad Thuis vind ik heerlijk om te lezen. Weken doe ik er over. Elke keer maar een of twee bladzijde lezen. Geeft niets, dan heb ik er lekker lang iets aan.

In de volgende Jente (http://www.jentemagazine.nl/) staat een artikel over rituele in je gezin.
Wij vieren als gezin al een aantal jaren 1 keer per jaar met pasen het avondmaal met elkaar.
Gewoon thuis met z'n vijven...
Daar ben ik vorige week telefonische voor geintervieuwd. 
Erg leuk was dat. In december komt de nieuwe Jente uit. Spannend!!! 





liefs
 
Zus en Trijntje

2 opmerkingen:

  1. Leuk, die agenda heb ik ook gekocht:)

    Groetjes, Petra
    http://bijbelfeest.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hij is nog niet erg gevuld, maar ik vind m nu al ideaal!!
    liefs Martine

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter ....