vrijdag 18 september 2015

Van tafel tot verbouwing

Wat begon met een tafeltje....
Samen met mn Zus was ik gister even langs de kringloop een 20 minuutjes rijden vanaf ons huis.
Ik hou er gewoon van.... Lekker struinen.
De een zal zeggen, ach daas allemaal rommel, maar ik geniet er van.
Elke keer als je een kringloopwinkel binnen stapt is het anders.

Dit keer dus samen met m'n Zus aan de struin.
Ze vond een skibroek voor dr dochtertje. Helemaal mooi en voor 4,50.
Top. Straks als het koud is en je moet naar de winkel dan betaal je de hoofdprijs.
Daar stond ook een super leuk bijzettafeltje.
€9,95.... toch nog een rondje lopen, maar ook na dat rondje was het tafeltje nog even leuk.
Toch maar mee genomen.
Eenmaal thuis schoongemaakt en neer zetten maar...
uhhh waar?? Dan maar even alles op zn kop en een plekje creëren voor het tafeltje.
(Tafeltje naast de witte stoel is het.)

   

Heerlijk aan de rommel geweest dus gister middag in huis.
Was toch geen weer om er op uit te gaan.
lampjes ergens anders, bank en stoelen anders gezet. Heerlijk...
De fotos heb ik bewerkt dus het lijkt soms op wat vlekken op de foto. Daar staan fotos van onze kids.
En de sopdoek ligt nog op tafel, maar ach... krijgen jullie een beetje een ideetje.

Hoekjes creëren.... Dat moet alleen nog even beter.
M'n mams is daar zo goed in.
Ik heb maar de helft van die genen gekregen helaas :)
Maar ik ben aardig op weg al zeg ik het zelf.

Het gele theepotje kreeg ik van mn mams...
Ik ben gek op Petrus regout pastel servies...
Geel is niet mijn favorite kleur maar dit.... dit is zn snoepje...
de kast moet er dus ook weer aan geloven zodat dit dotje een mooi plaatsje krijgt.... maar niet vandaag...

Gisteravond heerlijk met een kop thee en de nieuwsbrief van stichting Chris op de witte stoel gekropen met opgetrokken benen... Heerlijk genieten van een nieuw hoekje....
En dat voor €9,95...







Vandaag verder met de achterkamer.
Ben nu toch lekker bezig. De speelhoek van onze kleine diva gelijk maar eens uitzoeken....
Onze kleine diva is heerlijk aan het spelen met haar buurmeisje.
Tandarts... gewapend met de spatels van het taarten maken en handschoenen aan zijn ze heerlijk aan het genieten.
En de mannen die vermaken zich opperbest met de buurjongens van even verder op....

Dan rommel ik nog even lekker door....

Liefs Zus en Trijntje





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....