zaterdag 7 mei 2016

In rokjes en op blote voeten genieten van zonnestralen!

Zonnestralen....

Wat kan ik toch intens genieten van een kop koffie samen met mijn hubbie in de zon voor het huis.
Vanmorgen vroeg opgestaan. Eerst maar een was in machine stoppen, zulk mooi weer dus even de was bijwerken! Mooie dag voor!

Mijn paps heeft gister aan de achterkant van ons huis de steiger neergezet. Pff een heel gevaarte want hij komt tot de zolder. De dakkapel moet echt nodig een nieuwe laag verf ontvangen. Maar brr wat is dat hoog zeg. Trots op mijn paps. Ondanks zijn hoogtevrees zorgt hij er toch voor dat de stelling veilig en wel staat zodat mijn hubbie de nok kan gaan schuren en schilderen.

Maar eerst vanmorgen een kop koffie in de zon. Gezellig even bijkletsen en moed verzamelen. Mijn hubbie heeft het namelijk ook helemaal niet op hoogte.
Afgesproken dat hij alleen de stelling op gaat als ik thuis ben. De boodschappen moeten dus even wachten, nu is het nog lekker koel en staat de zon er nog niet op.
Trots dat hij er toch op ging maar nog dankbaarder dat hij er weer heelhuids af was. Eerste gedeelte is geschuurd.

Toch nog even s'middags naar het dorp. Daar was geraniummarkt. nou ja eigenlijk is er van alles en nog wat te koop, maar t gaat om alle buiten planten die er te koop zijn. Elk jaar weer de zaterdag voor moederdag. Gezellige drukte en mooi tuingoed. Met een fietsmand vol met moois kwamen we weer thuis. Nu lekker eerst de tuin maar in met dit mooie weer.

Voor onze kleine diva een bak met water gevuld onder de partytent, en ook voor Saartje een soort van zwembak gecreƫerd... Ohh wat moet onze pup er nog aan wennen zeg. Ze trekt steeds haar pootjes op... Schattig.

En vanavond steken we net als half Nederland de BBQ maar aan samen met Zus en zwager en nichtje.

Zomaar een miniblog tussendoor...
De zon schijnt en ik geniet er van.
Zonne stralen op je lijf, Gods warmte om je heen voelen. Vogeltjes die vrolijk fluiten en kinderen die heerlijk buiten kunnen spelen in een korte broek.
Op t weer gaven ze vandaag korte rokjes een 10. Ik moest en een beetje om gniffelen toen ik het las, maar... Ik geniet er van in mijn rokje en op blote voeten...

Liefs Zus en Trijntje

1 opmerking:

  1. Gezellig blogje! Lekker buiten met dit weer! Succes met verven!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter ....