donderdag 12 oktober 2017

nationale....

Nationale krokettendag.
Natuurlijk! Het schijnt elke dag een speciale dag te zijn.
Van de week was het nationale krokettendag.
Nog nooit van gehoord.
Ik werdt die dag getact in een bericht op fb.
Tagg diegene die jou vandaag op een kroketje moet trakteren..
De tagg kwam van een vriendin van mij.
Ze had mijn insta foto gezien en moest toen aan de nationale krokettendag denken.

Onze kleine diva is jarig. 6 jaar geworden.. Een heuze diva. Liefste liefde prachtig mooie me9d. (Totaal onbevooroordeelde moeder)
Ze is geweldig en 6 jaar!

Tussen de middag mocht ze kiezen wat ze wilde eten.
Nanlief was thuis aan t werk dus at gezellig mee.
Oke, de combi was wat vreemd maar he... Ze is jarig, dan kan alles.

Daarom stond er als lunch op t menu: poffertjes met kroketten!!

Wow... En dat op nationale krokettendag.
Savonds aten we, om t plaatje compleet te maken, patat.
Natuurlijk met kroketten.

Ook mocht ze op school trakteren.
Groente wilde ze trakteren. Ik had nog gevraagd of ze iets anders wilde, cakjes
Of.... Maar nee t moest groente worden.

Dus om 7 uurs morgens stond ik groenteschuitjes in elkaar te flansen.
Een halve paprika (geel/orange/rood) met een komkommertje en wortel er in.
Dipsausje in t midden van t dienblad. Klaar!
Gewapend met 33 schuitjes ging ze naar school.

Ze had er 3 over!!
Het was een groot succes.
Oke het nam wel wat werk met zich mee maar deze doorgewinterde
Mama van 3 had dit keer wel aan het "gezonde tussendoortje"
Van school mee gedaan.

Dus om die krokettendag een beetje te compenseren had ik
Onbewust best wel mn best gedaan.
Diva blij, kids op school blij, mama blij.

Maar ja wat zal t morgen weer voor dag zijn?
Straks is t nationale bhloze dag.... Nou dan sla ik over hoor!!


Liefs Zus en Trijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat gerust een berichtje achter ....